Nieuwe Raad voor Lokale Economie pakt uit met campagne #ikkoopinHerzele
In het kader van het Weekend van de Klant pakt de vernieuwde Raad voor Lokale Economie uit met de actie #ikkoopinHerzele, zegt schepen Heidi Knop.
Op zaterdag 5 oktober 2019 zetten meer dan 30 deelnemende handelszaken hun zaak extra in de kijker en bieden ze klanten iets extra aan.
De handelszaken roepen de Herzelenaren ook op om te tonen dat ze die lokale economie steunen. Daarom organiseren ze een fotowedstrijd.
Herzelenaren die op zaterdag 5 oktober 2019 naar een deelnemende handelaar gaan, er een foto maken van hun aankoop en deze foto op Instagram of Facebook plaatsen met de hashtag #ikkoopinherzele en de handelaar taggen, maken kans op een gemeentelijke geschenkbon van 25 euro!
Deelnemers en acties:
Alle deelnemende handelszaken, hun openingsuren op zaterdag 5 oktober en hun actie(s) staan op www.herzele.be/ikkoopinherzele en op de facebookpagina @lokaalbestuurHerzele.