Het proefdraaien is achter de rug en de eerste vaccins werden vorige week toegediend in vaccinatiecentrum Herzele en Zottegem.
“Bij het ontvangen van een uitnodiging voor vaccinatie (via brief, mail of sms) kunnen er soms nog praktische vragen optreden” merken de burgemeesters op.
“Om die te beantwoorden, hebben we een callcenter opgezet.”
“Waar kan je parkeren?” ,”Kan ik mijn moeder die slecht te been is voor de deur afzetten?”,…
De ploeg die het callcenter bemant (bestaande uit 6 personen, telkens 1 werknemer per gemeente die deel uitmaakt van ELZ Panacea) staat klaar om deze en zoveel andere vragen te beantwoorden.
Het bevestigen, verplaatsen of annuleren van de afspraak kan online (meer info hierover op de uitnodiging) maar ook telefonisch bij het callcenter.
Voor medische vragen richt je je best meteen tot je eigen huisarts. Voor algemene vragen over covid 19 of het vaccin kan je terecht op het algemeen nummer 1700 of www.laatjevaccineren.be.
Het callcenter is bereikbaar op het nummer 0800 200 72 van maandag tot donderdag van 12u tot 20u en vrijdag van 12u tot 16u.