Philimoncello, de winnaar van de 2de editie van de “Win your pop-up shop”, opent op 1 september zijn deuren in Ninia Shopping Center.
In het voorjaar ging Ninia met de 2de editie van de wedstrijd “Win Your Pop-up Store” op zoek naar ambitieuze ondernemers met de droom om een eigen zaak te openen. Uit alle deelnemers kwam Philimoncello als winnaar uit de bus.
De limoncello van Philimoncello is een 100% natuurlijk product: huisgemaakt op basis van onbespoten citroenen uit Italië, zonder bewaarmiddelen en zonder smaakstoffen.
Philip Claeys vertelt: “Na 10 jaar limoncello te hebben gemaakt voor familie en vrienden (én
voor eigen gebruik) heb ik beslist dit te commercialiseren. Er was steeds meer vraag naar mijn limoncello, dus gaandeweg begon ik dit ook naar lokale winkels te verdelen. Ik besliste om van mijn hobby een zelfstandig bijberoep te maken. Toen zag ik de wedstrijd op internet en ik greep mijn kans. Ninia Shopping is de perfecte locatie om mijn producten te laten proeven aan een breder publiek. Ik zal er naast de limoncello ook originele geschenkverpakkingen aanbieden”.
Hera Genbrugge, Shopping Manager voor AG Real Estate, eigenaar van Ninia Shopping Center: “Van 1 september tot 31 december zal Philimoncello een pand van 115 m² in gebruik kunnen nemen. Onze klanten maken op deze manier kennis met een lekker lokaal product. Philip Claeys zal zijn concept 4 maanden kunnen testen. We hopen natuurlijk op een positieve reactie van onze klanten en, wie weet, misschien is dit het begin van een samenwerking op langere termijn.”
Ninia Shopping Center ondersteunt graag nieuwe initiatieven zoals deze. Breng dus zeker een bezoek aan onze pop-up Philimoncello.
Binnenkort wordt het commerciële aanbod van Ninia Shopping Center nog vervolledigd met twee nieuwe winkels, Venizi en een Concept Store.