Schendelbeke. Reclamebureau Special Ad gebruikt de quote ‘communicate with a smile’ als base line. En dat is exact wat ze gisterenavond deden: een grote glimlach toveren op de gezichten van de medewerkers van maatwerkbedrijf De Dagmoed en de sponsors van de bus.
De Dagmoed stelt medewerkers te werk met een afstand tot het normale arbeidscircuit. Via een zinvolle tewerkstelling leveren zij kwalitatieve goederen en dienstverlening aan diverse klanten. Voor hun enclavewerking – het tewerkstellen van de medewerkers intern bij een klant – maken zij gebruik van oa. een busje om de medewerkers en de begeleider veilig en comfortabel ter plaatse te brengen.
Dankzij een heleboel gulle sponsors, kan Special Ad, een personenbus schenken aan de Dagmoed. Gisterenavond werd deze in het bijzijn van een groot deel van de sponsors officieel in gebruik genomen en dit met een hapje en een drankje.
Tegelijkertijd schenkt Special Ad ook 2500 euro aan goede doelen. Rotary International ontving een cheque voor hun werk voor de uitroeiing van polio (kinderverlamming) alsook het kinderkanderfonds.