Albert Heijn Ninove lanceert spaaractie met uniek Historisch Stickerboek van Ninove

Afgelopen zaterdag gaf Albert Heijn Ninove het officiële startsein voor haar nieuwste spaaractie, in samenwerking met de Heemkring Okegem. Supermarktmanager Andy had de eer om deze bijzondere actie te lanceren, waarbij klanten de komende acht weken de geschiedenis van Ninove kunnen ontdekken via een uniek stickerboek.

Het resultaat van maandenlang intensief onderzoek en samenstellen is het ‘Historisch Stickerboek van Ninove’, dat bestaat uit maar liefst 250 plaatjes en 50 vaste afbeeldingen met bijhorende teksten. Een prachtige verzameling waarmee families op een speelse manier de rijke geschiedenis van Ninove kunnen ontdekken.

Patrick Praet en Johan Allard van Heemkring Okegem hebben zich volledig ingezet om dit project tot een succes te maken en ze kunnen dan ook terecht trots zijn op dit boek. Om ook de jongeregeneratie te inspireren, ontvangen verschillende scholen in Ninove een volledig ingevuld exemplaar van het stickerboek, zodat scholieren op een toegankelijke manier kennis kunnen maken met hun lokale geschiedenis.

Klanten van Albert Heijn Ninove kunnen nog tot en met 24 november sparen. Bij elke besteding van €10 ontvangen ze een pakje met 4 stickers om het stickerboek verder te vullen. Zo wordt boodschappen doen niet alleen voordelig, maar ook een unieke kans om de geschiedenis van Ninove beter te leren kennen. Een ruilbeurs volgt op het einde van de spaaractie om een volgeplakt stickerboek te garanderen.